Natt blogg

Hejsan alla snyggingar!

Nu har jag fått tillbaka min vanliga data och min 24" skärm:O 
fy fan va störigt de va att sitta på en 14" laptop haha , men
iallafall den funkar bra hitintills.. så nu kommer jag vara mer aktiv
här på min blogg.. & jag ska även försöka fixa designen i helgen,
eftersom jag har fått ledig fram till på Måndag.. så jävla skönt..

Imorgon ska jag jobba som sagt sista dagen innan ledighet..:) , jag
ska även åka ut till min älskling och träffa henne en stund , men jag
ska sova ut rejällt imorgon tror jag.. :)! hihi

Och för er som inte vet så har jag fixat mitt körkort nu :D! WIIIIIEEE

Nu tänker jag inte skriva mer ..
Uppdatering kommer imon!





XOXO MA-

2009-10-29 @ 02:03:29

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback