MA-

Hejsan alla snyggingar:)

Har precis vaknat i stort sätt..  så de va ruskigt skönt att få sova lite..
Så snart ska jag börja fixa mig lite smått.. på tal om fixa mig så måste jag
klippa mig :O ! haha men får bli senare i guesse.. först gäller den 3:dje
November.. Jag ska iallafall till malin lite senare , får se om de blir att
vi åker in till halmstad , för jag ska ju lämna tillbaka datan som jag lånade,
så slipper jag tänka på de , jag kan ju vara lite seg med sånna saker..  haha

och jag kanske skulle vara med jakob en sväng senare ikväll , eller någon dag i helgen,
så puss på den ungen :)! & på tal om inget.. Malin hade ju snott min kamera ett tag..
och nu har jag fått tillbaka den..  så nu ska jag försöka ta lite bilder på de jag har investerat
under tiden jag inte har varit aktiv med att ladda upp bilder..  :) !

& jag vill tacka alla som gör reklam för min blogg:)!

Så uppdatering kommer inom kort ..

XOXO MA-

2009-10-30 @ 13:57:05

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback