-MA

Hejsan

Ja som ni ser har jag ändrat om lite i designen..
Det är bara en temporär bakgrund tills jag har fixat något
snyggare, så de kommer inom kort skulle jag tro..
& Sen så har jag ju skaffat länkar på bloggen,
så om ni vill vara med så kommentera det, &
sen kan jag ju hoppas på att ni gör samma sak för mig:)?!

Idag så har jag inte gjort så mycket , var ju som sagt hos
Malin innan idag.. vi körde runt lite , hihi har ju körkort nu ,
såå jaa de va väl inte så mycket mer med de, sen så stack
jag till jobbet och stod där fram till 23.00, & idag va de ganska
lungt , men ändå så fick man 220 KR i dricks.. inte helt fel när
de va så lite att göra haha! :)

& fy fan va det är skönt att ha tillbaka sin vanliga data..
trodde fan jag skulle dö där ett tag när jag hade laptopen
från sten åldern xD!

Vad händer imorgon? Ja de får ni läsa imorgon..;) !


BEVAKA / KOMMENTERA



XOXO MA-

2009-10-30 @ 03:09:25

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback