-MA

Hejsan

Här kommer en liten uppdatering från dagen .. idag så har jag varit inne i Halmstad
käkade lite och så hemma hos Mormor & Morfar:) ! Sen så åkte jag till Citygross , va ju
bara så tvungen att köpa Vitamin Care , asså den drickan är så sjukt god & nyttig..
så nu har jag införskaffat mej ett nyttigt beroende.. :) & den hjälper till att stärka håret,
naglarna & huden..  skit bra verkligen, så den får tummen upp.. givetvis så finns de andra
smaker som är nyttigt på andra sätt men denna är fan oslagbar ! så prova,  den rekomenderar jag.
Hmm vad gjorde jag sen? joo just det jag körde hem en sväng , sen körde jag ut till Malin, va hos
henne ett tag :) och nu sitter jag här framför datan och skriver blogg hihi:)!

& Imorgon så ska jag till Pontus kl 3 , för att hjälpa han plugga inför något prov.. :)
senare så ska vi ta bilen in till Halmstad och kolla på bio och mysa runt i stan hade vi
tänkt, och givetvis så ska vi gå på den " nya " Flickan som lekte med elden..
den verkar grymmt bra eftersom vi gillade Män som hatar kvinnor.. :) !
Så detta ser jag framemot..

Nu kommer två bild på lite saker som jag har köpt , dock är inte allt med på bilderna!



-En Dolce&Gabbana parfym
-Dior fondation
-Biotherm cleanser
-Biotherm ansikt kräm
-Biotherm aqua
-Biotherm peeling kräm
-Dior Dags ansikts kräm




- Gant tröja
- Polo Ralph Lauren tröja

XOXO MA-

2009-10-31 @ 01:40:49

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback