Shopping.

Hejsan..

Jag va ju inne i Halmstad i Måndas .. skulle ju jobba tidigt blev en snabb shopping runda
haha hittade ett spel som jag köpte, va bara tvungen att köpa de, va ju så länge sen
jag spelade något riktigt roligt! såå nää mer den dagen hände de inte mkt mer än de

Igår så Jobbade jag bara på kvällen, och de va som vanligt lite att göra på vardagar..
men man fick ju 220 :- spänn i dricks för att bara stå och glo in i väggen så de va ju
iallafall lite bra.. så nu håller jag på att spara ihop lite pengar fram till min nästa lön,
den 21:e tror jag den kommer , och då blir de shopping .. ska försöka se om jag kan
få lite ledighet någon dag så jag & Jackie kan dra ner till Malmö eller något och shoppa
loss:) ! Men två saker vet jag redan nu som jag ska köpa.. D&G klockan jag har visat
er tidigare.. & En kavaj.. sen får vi väll se vad de blir mer .. men jag kommer iallafall
uppdatera er med mina nya inköp.. :)

Jag jobbar alla dagar nu fram till Söndag..  lite smått tråkigt men de ger pengar iallafall :)
och söndag ska jag till Mormor & Morfar för att käka lite och så.. det ska faktiskt bli
riktigt nice ! Sen så en till bra sak , eller nej förlåt två bra saker, jag har bestämmt
mig för att gå ut och käka på Pio & Company på Måndagen, äta gott och dricka gott
är aldrig fel , sen så den andra saken så har mina Armani T-shirtar kommit.. ÄNTLIGEN!!
Zoovillage va ju så jääävla sega denna gången jag beställde .. så de där gillar vi inte..



Jag vet inte vad jag ska göra längre, dörren öppnas aldrig.. löften som inte
händer något med, förändringar som står stilla.. jag vet inte hur jag ska göra
längre..  Öronen är stängda, dem lyssnar inte på mig längre.. man tar ett steg
mot de rosamolnen och man åker 5 steg tillbaka.. jag va uppe där , jag gjorde
ändringar men nu är jag tillbaka på ruta ett igen , samma skit & samma vals igen
Hur länge ska det hålla på ?  Jag känner mig helt slut, har försökt så länge nu
men inga resultat har getts.. Du har så konstiga regler som du inte ens själv
kan följa eller stå för.. löften som har brutits trotts att du hatar sånna som
bryter löften.. det ända jag vill är att du ska bli bättre på att tänka lite sundare
jag vill upp till dem rosamolnen och ha de lika bra som jag hade de inann, men
jag har börjat tvivla på att de kommer hända..  jag vet inte vad jag ska tro längre
Kommer de bli ändringar snarast ?  eller kommer de fortsätta i dem gamla spåren?
Jag är så tröt..






XOXO MA-

2009-11-05 @ 01:29:29

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback