Morgon jobb

Hejsan mina blogg läsare..

Nu sitter jag här och skriver blogg medans jag väntar på kaffet ska
bli klart , ska nämligen iväg och jobba kl 08.30 och det säger man usch
till, men men inte så mycket att be för.. haha, har iallafall bestämt mig
för att shoppa lite idag, vet faktiskt inte vad jag är ute efter så där på
rak arm , men de finns väl alltid något man hittar :) så de får helt enkelt
bli en liten överrasking sen när jag kommer hem och uppdaterar bloggen,
ska ändå inte jobba så länge , bara typ 3 timmar .. så fram till kl 11 kanske
jag är klar :)

& Förlåt att jag va lite dålig med uppdateringen igår men igår så orkade jag
inte uppdatera med något nytt, men iallafall jag va ute hos jack en runda på
kvällen , och snackade med honom , lirade lite resident evil 5 på hans Xbox 360
sjukt kul de spelet verkade haha! Efter det så bar de av hem igen, och på vägen
hem hade polisen sånt jääävla pådrag , 1 picke buss , 5 polis bilar & 2 Mc poliser
blockerade två stycken rondeller.. tydligen hade dem stannat en stor passargerar
buss , och någon privat bil.. såå jaa sen hände de inte så mycket mer av gårdagen

naehh nu är mitt kaffe klart så nu ska jag gå & piggna till lite :)

XOXO MA-

2009-11-02 @ 07:19:09

Kommentarer

Postat av: Lisette

Måste säga att du ser riktigt bra ut, Spectacular från bdb :P hehe..

Hoppas du får en toppendag..

2009-11-23 @ 18:21:48
URL: http://lisettee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback